Forum pracy nad projektem wskrzeszenia The Forge Forum Index Forum pracy nad projektem wskrzeszenia The Forge

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   GalleriesGalleries   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

w imieniu WoG Teamu i od siebie.
Goto page Previous  1, 2
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum pracy nad projektem wskrzeszenia The Forge Forum Index -> Forum
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Acid Dragon
Smok trujący :D



Joined: 09 Jul 2005
Posts: 14
Read: 0 topics


PostPosted: Tue 23:06, 12 Jul 2005    Post subject:

nie mam nic do nikogo personalnie, co najwyżej do działań - przeprosiny przyjmuję.

Tylko proszę - nie porównuj się do grafików z WoG Teamu Smile - znam tych ludzi bardzo dobrze, bo moim zadaniem jest nadzorowanie ich prac i uwierz, ze aż tak dobry nie jesteś Smile. Ja mógłbym jedynie marzyć o ich umiejętnościach. Zaznaczam też, że NIE było ich, gdy były tworzone pierwsze potwory w WoG 3.50. Powodzenia! I możesz być pewny, że już niczego z twoich (ani niczyich) prac nie skrytykuję - ostateczny wynik niech ocenią fani. (a Zielevitza i Varausa *przeprzaszam*, że już niczego nie skrytykuję, bo chyba wiecie o co mi chodziło, ale zdecydowaliście się działać wspólnie.)

A Zielevitz - siedź cicho Razz. Nie wszyscy rozgłaszają na lewo i prawo co robią Razz.


The post has been approved 0 times

Last edited by Acid Dragon on Tue 23:09, 12 Jul 2005; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Hellburn
Efreeti



Joined: 08 Jul 2005
Posts: 189
Read: 0 topics

Location: from the desert region of Bracada

PostPosted: Tue 23:06, 12 Jul 2005    Post subject:

MaFFej wrote:
Ja chciałbym wszystkich przeprosić, Acida takze. Czasami jestem za bezpośredni.

Czasami ta bezpośredniość uwalnia nasze prawdziwe poglądy. Czasami jest to konieczne.


The post has been approved 0 times
Back to top
View user's profile
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Zielevitz
Your god, Admin :D
Your god, Admin :D



Joined: 08 Jul 2005
Posts: 394
Read: 0 topics

Location: Wrocław

PostPosted: Tue 23:12, 12 Jul 2005    Post subject:

Acid Dragon wrote:
A Zielevitz - siedź cicho Razz. Nie wszyscy rozgłaszają na lewo i prawo co robią Razz.


wiem, wiem tak tylko napomknąłem Smile


The post has been approved 0 times
Back to top
View user's profile
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Varaus
Graficy
Graficy



Joined: 08 Jul 2005
Posts: 102
Read: 0 topics

Location: Z Krainy Mroku

PostPosted: Wed 8:38, 13 Jul 2005    Post subject:

Acid Dragon napisał:
Quote:
(a Zielevitza i Varausa *przeprzaszam*, że już niczego nie skrytykuję, bo chyba wiecie o co mi chodziło, ale zdecydowaliście się działać wspólnie.)


Co przez to zdanien chciałeś przekazac?? Bo razem z Zielem go nie rozumiemy... Confused


The post has been approved 0 times
Back to top
View user's profile
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Avatar
Papa-Smerf



Joined: 12 Jul 2005
Posts: 25
Read: 0 topics


PostPosted: Thu 10:06, 14 Jul 2005    Post subject:

Witajcie!
Wybaczcie, że w tym jednym poście zawrzę wszystko co chciałem powiedzieć w kilku innych, ale moje przypadkowe odwiedziny internetu sprawiają, że wygodniej mi wrzucić wszystko do jednego worka. A ponieważ na razie jest to raczkujące forum, więc na pewno każdy przeczyta i wydłubie coś skierowanego do siebie. To takie typowe avatarowe ględzenie.
Fajnie, że projekt wskrzeszenie Forge ruszył i widać, że naprawdę macie zamiar stworzyć coś większego. Póki co jestem trochę sceptyczny, ale widziałem już podobne upadki ciekawych projektów, więc entuzjazm zdążyłym już dawno powstrzsymywać od hiperoptymistycznych entuzjazmów; tym razem też nie będzie inaczej.
Wszyscy zdajemy sobie sprawę, że wskrzeszacie Forge właściwie tylko na podstawie jednego, słynnego, screena i paru szkiców koncepcyjnych. Szkice szkicami ale screen to już rzecz święta! I moim zdaniem, te sześć znanych z widoku jednostek należy starać się odtworzyć jak najwierniej. Chociaż czy aby na pewno? Sam mam wątpliwości i mętlik w głowie. Dzięki na razie waszym propozycjom.
Forge od samego początku towarzyszyły gorące kontrowersje. Ba, towarzyszą nawet teraz, wiele lat po premierze gry! Czemu - ano właśnie poprzez mieszanie świata fantasy z sf. Sam zawsze byłem gorącym orędownikiem Niebiańskiej Kuźni, ale też potrafiłem się wczuć w argumenty przeciwnika tego miasta. Fakt, że w serii MM wykreowany świat w wielu miejscach zawierał elementy sf i dlatego niczym dziwnym powinien być widok kosmitów w HoMM wydaje mi się śmiesznym argumentem. Zaraz, zaraz - M&M i HoMM to jednak dwa różne rodzaje gier, a poza tym porównywanie ze sobą fabuły i grafiki jest conajmniej kuriozalne. Grafika trójeczki to świat fanstasy, świat niewiarygodnie spójny i dopracowany. Kieruje się fantastycznymi zasadami, ale logicznie wynikającymi jedna z drugiej. Działa magia, są stylowe potwory, na terenach królestw dochodiz do epickich walk. Rasowa fantasy. I nagle chcemy włączyć lasery, gąsienice i karabiny. Coś zupełnie z innej bajki prawda? Nie pasujące do znanych klimatów. SF rządzi się swoimi sprawami. I ma swoją "magię" choć zupełnie nie przystającą do naszej. Do czego zmierzam? Z jednej strony przyznałem się do fascynacji Forge - z drugiej najeżdżam na SF w hirołskach... Ano, drodzy artyści - tym przydługim wstępem chcę wam zwrócić uwagę na jeden z dwóch poważnych grzechów, które zauważyłem przeglądajac wasze koncepcje artystyczne. Popuściliście wodze fantazji. Za bardzo. A raczej nie w tą stronę co potrzeba. Słusznie to zaznaczył Acid - zapomnieliście że cały czas to stare dobre hirołsy. Oglądając propozycje Juggernauta, dowódcy, naga tank i innych szalejecie z gadżetami. A to pedalski beret, a to tony stali w broni maszynowej. To przesłania cel Forge'a. Z tego co pamiętam - w tym mieście elementy fantastyczne zostały dołączone do starych jednostek - ale podstawa, rdzeń pozostaje cały czas fantasy (poza pyromaniakami, ale trudno.. wierność oryginałowi)! A więc zombiakowi wszyto elementy metalowe, goblinów nabito ćwiekami itd... Zgubiliście gdzieś po drodze feeling gry, to coś, co przykuło rzesze graczy przed monitory. Pamiętajcie - ueSeFić jednostkę można nie tylko poprzez przełądowanie ja gadżetami - ale ten efekt można osiągnąć także za pomocą narzędzi całkowicie fantasy. Spójrzcie na grunt soldiera - na głowie na fajny rogaty hełm przypominajacy hełm wikingów, a wikingom bliżej do fantasy niż sf, prawda? Albo na bazowym screenie bohatera odwiedzającego Forge. Aijina znamy od dawna - nigdy nie raził nas w oczy, nikt nie marudził, że ma futurystyczny wygląd, a tu proszę, jak łądnie wtapia się w kompozycję miasta? Podobnie avatar Gunnara z Lochów, jego "tarcza" nabijana kolcami daleko nie odstaje od pił tarczowych trzymanych przez Zombiaka. Albo taka mała zagadka: spójrzcie na screen przedstawiający finałowy "box cover". Na drugim planie dymiąca kuźnia, na pierwszym planie 7 specjalnych bohaterów dołączony do AB z Gelu na czele. Pytanie za 100 punktów: Jak myślicie, gdyby Forge zostało wówczas wydane, który z tych specjalnych bohaterów reprezentowałby bohatera Kuźni? Odpowiedź nie nastręcza trudności. Niby nie ma w nim nic stricte SF, ale z drugiej strony - te metalizujące buty, ten hełm z nierdzewiejącej stali... I to jest właśnie sedno problemu - idealnym rozwiązaniem byłoby stworzenie takowej jednostki, którą po wyjęciu z kontekstu (trudne słowo) trudno byłoby utożsamić z istotą z kosmosu, natomiast w konfrontacji (jeszcze trudniejsze słowo) z normalną grą, nasza wyobraźnia zaczęłaby dostrzegać elementy obcości, inności! Rozważcie to! Weźcie pod uwagę cały arsenał dostępnych środków, a więc ćwieki, rogi, kolce, dziwne, kańciaste skrzydła, ogony itd... Nie używajcie gotowych współczesnych broni - to nie starcraft. Dabrym przykłądem wydaje mi się inna turówka - Disciples 2. Fajnie to tam jest rozegrane. Jest coś tam takiego jak Miotacz Ognia. Krasnolud na plecach nosi pojemnik z paliwem, ale uwaga! nie jest to bak wykonany z błyszczącego aluminum, ale pękata baryłka wykonana z dębu i pozbijana gwoździami. Albo w ostaniej planszy dodatku Bunt Elfów - walczymy z Gumtikiem Bleedwaterem - facet jest ukryty w potężnej machinie, pełnej zmyślnych mechanizmów - ale ta machina bucha parą, dymi ogniem i widać, ze niej napędzana energią jądrową, ale... zwykłym węglem. Oczywiście Disciples a wasz projekt to nie ten sam kaliber. Chodzi mi tylko o schemat myślenia - różne koła, przekładnie, łożyska, świsty, naboje, machiny, gąsienice, pojazdy, strzelby, guny rozmaite można stworzyć z całkiem bajkowych elementów, a więc drewna, smoły, sznurów w traw, lian, klinów, sęków, szkła (!) i co tam dusza artystyczna wymyśli. A efekt będzie taki, że do waszego projektu może się przekonają dotąd sceptyczne dusze. A nic nie cieszy twórcy bardziej niż szerokie uznanie, prawda?
Zresztą spójrzcie na ten link:
[link widoczny dla zalogowanych]
Tam Acid wieki temu przedstawił swój pomysł wykorzystać w trójce nieco zmodyfikowanych elementów z M&M8. Spójrzcie, jak tam wygląda Juggernaut. A może ciało Crystal Golema nada się na "szkielet" dla Juggernauta? Można wykorzystać rogi Magoga, łuk i twarz Szkieleta. a tryton i gęba nekromancera to juz wogóle wygląda kosmicznie...

Drugi poważny zarzut co do waszych projektów: ja wiem, Forge w zamierzeniu miał być mrocznym i ciemnym jasnem. Jasne, do licha, ale to nie oznacza, że ma być miastem burym! A na razie wszystkie wasze propozycja takowe są: bure! Żadnych żywych kolorów! Żadnej soczystej głębi. Nawet z lasera pyromaniaca wydobywa się sraczkowaty ogień. Rozumiem na screenie też za dużo kolorów nie ma - ale jak przyjdzie mi grać miastem w 10 odcieniach szarości to szybko zacznę tym rzygać. Spójrzcie - na screenie z uda zombiaka sączy się szkarłatna krew, wylot lasera pyro niech będzie wściekle pomarańczowy (w końcu wysoka temperatura!). Niech skróra Soldiera nabieży soczystości zieleni, niech to da się jakoś estetycznie oglądać. Do licha - są wakacje, słońce świeci, dziewczyny pokazują więcej ciała. Co jest chłopaki? Wiem, gra działa w 256 kolorach. Ale 256 wariacji na temat zgniłozielonego i brązowawego koloru zakrwawa na lincz!

Ale ogólnie te prace, które są już zapakowane do defa i można nimi pograć - są całkiem w porządku. To nie znaczy, że takie mają zostać do ostatecznej wersji! Zawsze można coś poprawić, skorygować, nawet po kilku miesiącach, jeżeli przyjdzie wam do głowy jakiś pomysł. Nie spoczywajcie na laurach. Co bym sugerował - niech istnieje kilka alternatywnych wersji potworów. W finalnej wersji będą tylko jedne propozycje - ale warto także udostępnić alternatywne, opcjonalne wyglądy do ściągnięcia i zainstalowania. Niech gracz ma wybór, który wariant ma gościć w jego grze! Obiecujecie?

Aha - no właśnie, jeszcze trochę gromów. Ostatnio obserwuję niepokojącą rzecz. Na świecie panuje tendencja do wykonywania projektów na licencji GNU, czyli, w skrócie, każdy może modyfikować pliki. I u was i w WoG Teamie wręcz odrotnie - z kolejnym patchem, miesiącem, nowe rzeczy są objętę coraz większą klauzulą tajności. Rozumiem, chodzi o to, żeby nie zdradzać się zbyt wcześnie z innowacjami, ale... bez przesady. Co z tego, że zobaczę screen, że przeczytam zdawkowe informacje - ja chcę to mieć, zagrać. I tak będę czekał na to. A robienie tajemnicy państwowej... Wy osiągnęliście chyba ekstremum. Jeżeli się nie mylę, w tym projekcie uczestniczy 5 osób. Znacie sie dobrze, jesteście kumplami, jest fajnie. OK. Ale niech to nie przypomina kółka wzajemnej adoracji! To duży projekt, potrzeba świeżej krwi, utalentowanych osób? A tu co? Gość, osoba niezarejestrowana, nie ma możliwości nawet przejrzenia tematów! Obejrzenia grafik! A nawet po rejestracji czyta, że coś sie dzieje, jakieś projekty są, ale nie do pokazania, żeby nie psuć wrażeń. Chłopaki! Nie o to chodzi. Uwierzcie, Jaskinia Behemota i inne heroesowe strony nie skupiają wszystkich maniaków herosów. Czasami ktoś wejdzie na waszą stronę przypadkiem, kliknie gdzieś na linka, wpisze Forge do przeglądarki - słowem, na waszą stronę będą zaglądać nie tylko jaskiniowcy, przyjaciele. Czasami będą to goście spoza. I jak taki ktoś już zawita do was, to niech da się zauroczyć. Może sobie poczyta, poogląda i powie: Podoba mi się! Chcę w to wejść, poświęcić mój czas, moje umiejętności, chcę pomóc chłopaków sfinalizować projekt. Zaraz wyślę do nich maila. Bo narazie jest tak, że ktoś włazi do was na stronkę, ale poirytowany tym, że nie może zorientować się o co chodzi, bo jakieś zakazy, niedomówienia myśli sobie: ale buraki, jak nie chcą mnie tu to spoko, ale moja myszka więcej już tu nie kliknie. Kto to widział, że jako gość nie można przeglądnąć zawartości forum? Przecież to forum o grze komputerowej, nie miejsce spotkać pedofilów. Otwórzcie się na nieoczekiwaną pomoc!

I jeszcze parę spostrzeżeń. Co do jakości grafik, możliwości implementacji w WoGu, Acid powiedział wszystko. Nawet nie ostrymi słowami. Tylko realistycznie. Taki to facet i musicie to uszanować. On jest z wami - niby czemu nie? Tylko tak samo jak chce, że jak sfinalizujecie projekt, to musi stać na wysokim poziomie. Myli się tylko w jednym: nie jest w stanie obiektywnie stwierdzić, że graficy w WoG Teamie są o was zdolniejsi, bardziej utalentowani. Ja tego nie wiem - na pewno są bardziej doświadczeni od was. To widać - wejdźcie na stronę acida i pooglądajcie screeny z wersji alfa WoGa - ile to fajnych rzeczy nie weszło z powodu braku doświadczenia grafików? Aha, ta Śmierć... Sami widzicie postępy w waszych szeregach - porównajcie swoje pierwsze prace i obecne. Może faktycznie brakuje wam talentu? Przekonać się można w jeden sposób: pracujcie, pracujcie i jeszcze raz twórzcie i twórzcie. Jeśli jest w was ta iskierka od Boga to wyjdzie na wierzch. Uwierzcie starszemu od was eremicie. Na pocieszenie powiem wam coś: Acid napisał, że oglądając wasz projekt, Slava wpadł na pomysł jak ominąć limit 255 jednostek w grze (tak to przynajmniej zrozumiałem). O czym to świadczy? Primo: Wielki twórca WoGa odwiedził waszą stronę. Secundo: efekty waszej pracy dały mu do myślenia (czego wynikiem wspomniana sztuczka); czyli: OBDARZYŁ WAS KREDYTEM ZAUFANIA. Nie roztrwońcie tego! Byłoby szkoda.

Ok. To może bardziej szczegółowa analiza poszególnych jednostek na podstawie przyglądania im się w DefEdicie, ale jeszcze nie w grze!

* PYRO by Maffej
- Tak, to o burowatości jednostek napisałem wyżej myśląc o twojej. Chłopie, da radę coś z tym zrobić? Jakieś żywsze kolorki? Coś, co miłoby się oglądało?
- gdzieś tak od pliku cfelem54.pcx znika żółta obwódka i postać wydaje się bardziej rozmazana. I bura... Smile
- śmierć gościa. Nie może być bardziej spektakulatna, kolorowsza? Ten popiół taki szary... Mało rozwiewa się przy ginięciu jednostki.. A przecież uderzenie może spowodować wybuch serca miotacza powodując całkiem fajne (i kolowe!) efekty specjalne!
- jaskrawszą lufę miotacza zamawiam!
- ogień - jak wyżej
- jest różnica pomiędzy plikiem cfelem01.pcx a cfelem07.pcx. a mianowicie na 01 między nogami wystaje potworowi rura a na 07 już nie. Oglądając defa jest wyraźny dysonans, ale przyznam, że w grze, gdy obrazki nie lecą jeden po drugiej może wszystko być OK.
W tej chwili to najlepsza animacja

Druga w kolejności to:

* SOLDIER (ten ulepszony) by Zielevitz
- problemy z żółtą obwódką (chyba, że to nie problem)
- ciało Goblina w pewnym momencie traci na soczystości, najpierw jest zieleńsze, zbroja bardziej lśniąca a potem wszystko robi się takie... jakie? zgadliście. bure! Porównajcie pliki np. Corcch01 i Corcch41.pcx. W defie jest różnica; w grze - nie wiem.
- zbyt wielki przeskok między plikiem Corcch41.pcx a Corcch42.pcx - robi sztuczne wrażenie. Pamiętaj Ziele, jeżeli w oryginalnym goblinie na przyjęcie ataku (bądź cokolwiek) przeznaczono 8 klatek animacji to wcale nie znaczy, że twój projekt musi tyle samo klatek zawierać. Może być więcej lub mniej. W twoim przypadku prosi się o więcej. W końcu gra kieruje się wyłącznie rozdzielającymi animację separatorami - a ile klatek animacji mieści się między nimi to wpływa już tylko na czas wyświetlania!
- coś nie tak jest z bronią - np. w pliku Corcch08.pcx jest bardzo rozmyta, taka niewyraźna, w pliku Corcch01.pcx wprost przeciwnie - widać o wiele więcej szczegółów!
- zbyt wielki przeskok między plikiem Corcch50.pcx a Corcch51.pcx
- może mniej brązowobure spodnie? sorry - to chyba już obsesja...
- hełm mógłby bardziej przypominać wikingowski?
- brakuje plecaka z antenkami (opcjonalnie)
* SOLDIER ten nieulepszony (by Zielevitz)
- pliki corc08, corc20, corc21 - strasznie kwadratowa głowa, jakby ściśnięta w imadle, odrysowana od linijki... nie pasuje, za to fajnie na tych plikach przebiera nożkami. Jakby chciał odcedzić kartofelki Smile
- w originale był jakiś taki bardziej kolorowy....
- brakuje plecaka z antenką (opcjonalnie)
* OŻYWIENIEC by Varaus
- bardzo odstająca od oryginału, ale udana...
- problem (?) z żółta obwódką
- super pomysł z drutem łączącym głowę z plecami
- problem z paletą kolorów czy tak ma być na plikach czombi06, czombi07.pcx - jeżeli nie, to przypadkiem udało ci się uzyskać ciekawy efekt (do wykorzystania może gdzie indziej?)
- zbyt wielki przeskok między plikiem Czombi47.pcx a Czombi48.pcx
- miła odmiana w postaci żółto-pomarańczowego (da się!) wybuchu w okolicy obojczyka
- mimo wszystko kolory mdłe. Aż prosi się by rany były bardziej krwiste...
- błąd w instalce. Jest plik czombii.def. Powinno być czombi.def. Dla niezorientowanego to problem.

To tyle. W grze potestuję dopiero jak wrócę w urlopu pod koniec lipca.

Inne rzeczy. Wiadomo, same jednostki to zbyt mało do nowego miasta. Pozwójcie, że jeszcze zwrócę wam uwagę na parę rzeczy.
- odgłosy postaci. Z tego co się orientuję są programy do wypakowywania plików dźwiękowych z pliku heroes3.snd (gdzie takowe się znajdują) ale nie ma możliwości wkładania czegoś do nich. Chłopaki z WoGa odłosy strzałów dowódców zapisali z postaci plików *.82m (są w katalogu Data).
- muzyka. A w którym niby miejscu miałaby ona być? Jeżeli forge ma być przerobione przez WoG Team (zapewne jako dodatek do dodatku ze względu na kontrowersje) to ekran startowy nie ulegnie zmianie (niby czemu?).
- nowe pola walk. Dodanie nowego terenu (ala łąki, pustynie, śnieg, bagna) jest zapewne niemożliwe. A myśleliście nad nowymi terenami bitewnymi? Trzeba wykonać animacje takiego specjalnego terenu jak pole koniczynek czy ogniste pola. Jak miałyby takowe wyglądać? I jak miałby wyglądać battlefield? Proponuję coś w formie pozostałości po katastrofia statku kosmicznego. Jakiś fragment wypalonego lasu, w tle delikatnie zanczone walające się żelastwo, stery, zasypany przez piach ekran monitora i te rzeczy. A jaki bonus miałby taki battlefield dodawać?
- oblężenie miast. Zamiast gderać odpalcie modhomma albo resedita i spójrzcie na pliki takiego Confluxa w celu zrozumienia co należy jeszcze wykonać do w pełni funkcjonalnego miasta.
od SGELARCH.pcx do SGWAL63.pcx - należy wykonać 12 oryginalnych plików, wysokiej jakości i ciekawym pomyśle, w dodatku trudność polega na dopasowaniu jednego pliku do drugiego, tak by w grze nie okazało się, że niszczona wieżyczka nie jest przesunięta o parę centymetrów w stosunku do muru.
- puzzle graala - PUZELE00 - PUZELE47 - 48 ślicznych, klimatycznych, uzupełniających się i zazębiających plików. Zauważcie, że układanka Lochów czy nawet Nekropolii pełna jest ciepłych, pastelowych kolorów.
- tło, na których jednostki się animują - po kliknięciu na nie myszą w oknie bohatera. W Confluxie jest takie: CRBKGELE.PCX. Pomysły na Forge?
- widok z Gildii Magów: TPMAGEEL.PCX
- Jak czytam, Acid zaleca na razie nie zajmować się lokacjami w mieście. Czyżby ktoś z WoG Teamu ma do nich jakieś konkretne plany? Uszanujmy jego zdanie - ale założe się na 100% na należy przez was wykonać pliki, które w Confuxie wyglądają tak:
* od TOELBLAK.pcx do TOELUP.pcx - kontury lokacji w mieście
* od TZELBLAK.pcx do TZELUP.pcx - wypełnione kontury lokacji w mieście
* od BOEBLACK.PCX do BOEUP.PCX - screeny lokacji w mieście

Dużo? Mnóstwo pracy? Owszem, ale nikt za was tego nie zrobi! Jeżeli nie wy, to można projekt od dziś zarzucić. Szkoda czasu!

- Bohaterowie. Darujcie sobie poduszki powietrzne, motorki i inne bzdety. To mają być dalej ludzie na koniach! Z że koniki/bohaterowie mogą mieć jakieś cygorgowate wstawki to już inna sprawa... I pamiętajcie o animacjach bohaterów rzucających zaklecia na polu walki. Też je trzeba wziąść pod uwagę (jak jeszcze parę innych rzeczy, które wspaniałomyślnie odpuszczam Smile).

Aha, ostatnia sprawa, która przychodzi mi do głowy. Chodziły słuchy, że w WoG 3.59 będzie dwa rodzaje dowódców - jeden might, drugi magic. Jeżeli dojdzie to do skutku to musicie też ten fakt uwględnić w swoich projektach.

Zielevitza tradycyjnie przestraszyłem, a jak innych? :]


The post has been approved 0 times
Back to top
View user's profile
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Zielevitz
Your god, Admin :D
Your god, Admin :D



Joined: 08 Jul 2005
Posts: 394
Read: 0 topics

Location: Wrocław

PostPosted: Thu 10:27, 14 Jul 2005    Post subject:

Avatar wrote:


* SOLDIER (ten ulepszony) by Zielevitz
- problemy z żółtą obwódką (chyba, że to nie problem)


nie rozumiem o co chodzi Razz

Avatar wrote:

- zbyt wielki przeskok między plikiem Corcch41.pcx a Corcch42.pcx - robi sztuczne wrażenie. Pamiętaj Ziele, jeżeli w oryginalnym goblinie na przyjęcie ataku (bądź cokolwiek) przeznaczono 8 klatek animacji to wcale nie znaczy, że twój projekt musi tyle samo klatek zawierać. Może być więcej lub mniej. W twoim przypadku prosi się o więcej. W końcu gra kieruje się wyłącznie rozdzielającymi animację separatorami - a ile klatek animacji mieści się między nimi to wpływa już tylko na czas wyświetlania!


Wiem Smile

Avatar wrote:

- coś nie tak jest z bronią - np. w pliku Corcch08.pcx jest bardzo rozmyta, taka niewyraźna, w pliku Corcch01.pcx wprost przeciwnie - widać o wiele więcej szczegółów!


Inaczej się nie da obrówcić Sad

Avatar wrote:

- może mniej brązowobure spodnie? sorry - to chyba już obsesja...


W goblinie z twierdzy są takie same Smile

Avatar wrote:

- hełm mógłby bardziej przypominać wikingowski?
- brakuje plecaka z antenkami (opcjonalnie)

o jest taki jak na screenie forge gdzie hełm jest niemal identyczny

Avatar wrote:

* SOLDIER ten nieulepszony (by Zielevitz)
- pliki corc08, corc20, corc21 - strasznie kwadratowa głowa, jakby ściśnięta w imadle, odrysowana od linijki... nie pasuje, za to fajnie na tych plikach przebiera nożkami. Jakby chciał odcedzić kartofelki Smile

Tu mnei rozwaliłeś Smile

Avatar wrote:

- w originale był jakiś taki bardziej kolorowy....


nie da się idealnie dobrać palety kolorów... korzystałem z gotowych np od minotaura żeby jak najmniej kolorów stracić

Avatar wrote:

Zielevitza tradycyjnie przestraszyłem, a jak innych? :]


niet Smile


The post has been approved 0 times
Back to top
View user's profile
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Avatar
Papa-Smerf



Joined: 12 Jul 2005
Posts: 25
Read: 0 topics


PostPosted: Thu 10:33, 14 Jul 2005    Post subject:

Update:
podałem nieczynnego linka. Poprawny powienien być:
[link widoczny dla zalogowanych]


The post has been approved 0 times
Back to top
View user's profile
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Zielevitz
Your god, Admin :D
Your god, Admin :D



Joined: 08 Jul 2005
Posts: 394
Read: 0 topics

Location: Wrocław

PostPosted: Thu 10:40, 14 Jul 2005    Post subject:

hmm avatar, masz racje w sumie, chyba udostępnie fora z grafikami dla wszystkich... tylko trzeba będzie linki do ściągnięcia animacji które działają w grze poprzenosić

The post has been approved 0 times
Back to top
View user's profile
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Hellburn
Efreeti



Joined: 08 Jul 2005
Posts: 189
Read: 0 topics

Location: from the desert region of Bracada

PostPosted: Thu 10:56, 14 Jul 2005    Post subject:

@Avatar:
Ja jestem świadom ile pracy jeszcze nas czeka (szczególnie mnie... nie wspominając o MaFFeJ'u czy Zielu). Ale to nie jest powód do załamywania się.

Co do jednostek to myślę że w tej kwestii się mylisz. My próbujemy wiernie odtworzyć Forge'a na podstawie skrinów, szkiców czy nawet fabuły świata M&M. Jeżeli to ma być bardzo futurystyczne to będzie. Nic i nikt nie zmieni tego jakie miało być Forge według NWC. Discliples to inna sprawa. Tam krasnoludy są znane ze swoich nowatorskich pomysłów. Tu Forge jest znany z tego że jest tu zaawansowana technologia.

Z tymi kolorami to chyba nie do mnie Razz

Co do tajności... według mnie jest troche potrzebna po to by zaciekawić fanów. Ktoś się dowie że Forge jest tworzony przekaże to koledze, a on następnemu i tak rodzi się poprostu atmosfera oczekiwania. Co prawda efekt pracy może rozczarować dużą część osób ale zawsze myślę że więcej osób się dowie gdyby projekt był (choć trochę) tajny. Ale jeżeli myślicie że lepiej będzie udostępnić forum większej publiczności to niech się tak stanie.


The post has been approved 0 times
Back to top
View user's profile
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Zielevitz
Your god, Admin :D
Your god, Admin :D



Joined: 08 Jul 2005
Posts: 394
Read: 0 topics

Location: Wrocław

PostPosted: Thu 10:59, 14 Jul 2005    Post subject:

Hellburn wrote:
Ale jeżeli myślicie że lepiej będzie udostępnić forum większej publiczności to niech się tak stanie.


i stało się Smile


The post has been approved 0 times
Back to top
View user's profile
View previous topic :: View next topic  
Author Message
MaFFej
Graficy
Graficy



Joined: 08 Jul 2005
Posts: 136
Read: 0 topics


PostPosted: Thu 17:40, 14 Jul 2005    Post subject:

Z tymi kolorami to Lol roku.... Forge ma być kolorowy jak Conflux??? Laughing Laughing Laughing ... nie przesadzajmy Rolling Eyes

Swoją drogą Avatarze przynudzasz nieco... Rolling Eyes


The post has been approved 0 times
Back to top
View user's profile
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Zielevitz
Your god, Admin :D
Your god, Admin :D



Joined: 08 Jul 2005
Posts: 394
Read: 0 topics

Location: Wrocław

PostPosted: Thu 18:18, 14 Jul 2005    Post subject:

Avatar wrote:
porównajcie swoje pierwsze prace i obecne.


Pierwsze


Obecne



Laughing


The post has been approved 0 times
Back to top
View user's profile
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Varaus
Graficy
Graficy



Joined: 08 Jul 2005
Posts: 102
Read: 0 topics

Location: Z Krainy Mroku

PostPosted: Thu 20:24, 14 Jul 2005    Post subject:

Ech... skoro chodzi stare i obecne prace:
Mój pierwszy Cyber Dead....

bez komentarza

No i obecny Cyber Dead:

tu możecie komentować... Laughing


The post has been approved 0 times
Back to top
View user's profile
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Dru




Joined: 09 Jul 2005
Posts: 3
Read: 0 topics


PostPosted: Tue 15:54, 19 Jul 2005    Post subject:

Witam

Na początek przejdę do rzeczy ogólnych:

Bardzo fajnie, iż znalazła się jakaś grupka ludzi? Którzy chcą wskrzesić tejże upadły dawno temu projekt do życia, ale czy oby ta grupka wiedziała do czego zmierza?, czy wie co tworzy?, czy za bardzo się nie rozmarzyła? Przyglądam się waszej „robocie” i dochodzie do wniosku, iż czasami błądzicie w swych pomysłach zapominając, ze ma być to dalej forge, a nie jakieś miasto z mechami a w tle miasta przygrywa jakaś muzyka metalowa natomiast portrety bohaterów przypominają zwykłe rasy nieróżniących się od innych hirołsów.

A teraz konkrety:

Juggernaut/Dreadnought

Nie podoba mi się to zbytnio. Jest to zwykły mech który strzela zwykłą bronią palną, a który niczym niezwykłym się nie wyróżnia i raczej nie pasuje do świata MM a raczej do gwiezdnych wojen.

Cyber Dead/Cyber Zombie

No cóż...... Realizacja tejże jednostki jest na przyzwoitym poziomie, ale widać dużo niedoróbek w animacji.....

Pyro/Pyromaniac

Chyba najlepsza jednostka z tych że prezentowanych. Nie mam żadnych uwag do niej.

Grund Soldier/Foot Soldier

Niedoróbki,Niedoróbki i jeszcze raz niedoróbki! Ta jednostka powinna ruszać się płynnie a w tym czasie wygląda jakby ten goblin miał chorobę parkinsona

Tank/Heavy Tank

Nie wiem skąd wrzeliście tejże gąsienice, ale wygląda to jakby ktoś bawił się w paincie.....

Stringer/Bruiser

Jak ktoś mądrze zauważył ten „ogr” pasuje bardziej do drugiej wojny światowej niż do Swiata MM

Co do pozostałych jednostek się nie wypowiem gdyż nie są warte nawet uwagi

Na razie tyle wam powiem


The post has been approved 0 times
Back to top
View user's profile
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Zielevitz
Your god, Admin :D
Your god, Admin :D



Joined: 08 Jul 2005
Posts: 394
Read: 0 topics

Location: Wrocław

PostPosted: Tue 16:06, 19 Jul 2005    Post subject:

Dru wrote:

Juggernaut/Dreadnought

Nie podoba mi się to zbytnio. Jest to zwykły mech który strzela zwykłą bronią palną, a który niczym niezwykłym się nie wyróżnia i raczej nie pasuje do świata MM a raczej do gwiezdnych wojen.


O gustach się nie dyskutuje, poweidz mi ino jak według ciebie miało by coś takieo wyglądać?

Quote:

Grund Soldier/Foot Soldier

Niedoróbki,Niedoróbki i jeszcze raz niedoróbki! Ta jednostka powinna ruszać się płynnie a w tym czasie wygląda jakby ten goblin miał chorobę parkinsona


To chyb nieulepszony? I w grze tego nie iwdać ale wiadomo, moge poprawić. ulepszony działa sprawnie i płynnie więc nie gadaj mi tu ;P



Quote:

Co do pozostałych jednostek się nie wypowiem gdyż nie są warte nawet uwagi

Na razie tyle wam powiem


Czyżby projekt jumpin soldier był nie warty uwagi?


The post has been approved 0 times
Back to top
View user's profile
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Hellburn
Efreeti



Joined: 08 Jul 2005
Posts: 189
Read: 0 topics

Location: from the desert region of Bracada

PostPosted: Sun 12:20, 24 Jul 2005    Post subject:

@Dru:
LoL chyba nie sądzisz że to będą gąsienice naga tank !


The post has been approved 0 times
Back to top
View user's profile
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Dru




Joined: 09 Jul 2005
Posts: 3
Read: 0 topics


PostPosted: Mon 1:32, 29 Aug 2005    Post subject:

Zielevitz wrote:
O gustach się nie dyskutuje, poweidz mi ino jak według ciebie miało by coś takieo wyglądać

O gustach się dyskutuje tylko się ich nie wartościowuje, a wracając do dyskusji to powinien mieć jakąś futurysty broń, a nie jakiś karabinek Razz a sama jednostka powinna pasować do reszty jednostek a ta nawet nie lata jak miało być w pierwowzorze ....

Zielevitz wrote:
To chyb nieulepszony? I w grze tego nie iwdać ale wiadomo, moge poprawić. ulepszony działa sprawnie i płynnie więc nie gadaj mi tu ;P

Będę gadał bo od tego są krytycy którzy uświadamiają co poniektórym, ze to co zrobili nie jest idealnie mimo iz nie potrafią tego przyjąć do wiadomości

[quote="Zielevitz"]Czyżby projekt jumpin soldier był nie warty uwagi?[/quote/]Exactly! Jak dla mnie jest to zwykły sklejek z różnych jednostek w jedną i nic więcej....

Hellburn wrote:
@Dru:
LoL chyba nie sądzisz że to będą gąsienice naga tank !

Nie wiem co mogę się po was spodziewać wiec i to wyglądało na wykonalne w waszym wykonaniu:P


The post has been approved 0 times
Back to top
View user's profile
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Zielevitz
Your god, Admin :D
Your god, Admin :D



Joined: 08 Jul 2005
Posts: 394
Read: 0 topics

Location: Wrocław

PostPosted: Mon 8:24, 29 Aug 2005    Post subject:

Dru wrote:
nawet nie lata jak miało być w pierwowzorze ....



I miał nie latać... na stronie acida był błąd - lotnisko jest siedzibą minotaurów

W sumie to zapominasz że nie jesteśmy bandą grafików z NWC - robimy to na co nam pozwalają umiejętności Razz


The post has been approved 0 times
Back to top
View user's profile
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Guest







PostPosted: Mon 15:42, 29 Aug 2005    Post subject:

A to nie miało być przypadkiem tak że się Jumpin Soldier i Jumpin Tropper rekrutuje w Stalowym Labiryncie a Juggernaut i Dreadnought na Pasie Startowym?
Back to top
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Zielevitz
Your god, Admin :D
Your god, Admin :D



Joined: 08 Jul 2005
Posts: 394
Read: 0 topics

Location: Wrocław

PostPosted: Mon 13:34, 05 Sep 2005    Post subject:

Maniek_ne1 wrote:
A to nie miało być przypadkiem tak że się Jumpin Soldier i Jumpin Tropper rekrutuje w Stalowym Labiryncie a Juggernaut i Dreadnought na Pasie Startowym?


nie Smile


The post has been approved 0 times
Back to top
View user's profile
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Notan




Joined: 25 Apr 2007
Posts: 9
Read: 0 topics


PostPosted: Wed 7:03, 25 Apr 2007    Post subject:

Two grandmas are done in all holes!
[link widoczny dla zalogowanych]


The post has been approved 0 times
Back to top
View user's profile
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum pracy nad projektem wskrzeszenia The Forge Forum Index -> Forum All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin