|
Forum pracy nad projektem wskrzeszenia The Forge
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Zielevitz
Your god, Admin :D
Joined: 08 Jul 2005
Posts: 394
Read: 0 topics
Location: Wrocław
|
Posted: Sat 9:36, 09 Jul 2005 Post subject: PODMIENIONE BUDYNKI w conflux |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] można zassać łatke podmieniającą WIĘKSZOŚĆ budynków w conflux na forgeowe ( nie ma paru ulepszonych siedlisk i pasa startowego) odrazu mówie że sie nie wstawi pasa więc mile widziane sugestie na coś zastępczego
The post has been approved 0 times
|
|
Back to top |
|
|
|
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Zielevitz
Your god, Admin :D
Joined: 08 Jul 2005
Posts: 394
Read: 0 topics
Location: Wrocław
|
Posted: Sat 10:16, 09 Jul 2005 Post subject: |
|
|
tutaj widać screen gdy wszystko jest zbudowane - oprócz tego co widać to NIE podmienione jest jeszcze siedlisko feniksów i żywiołaków umysłu NIEulepszone
The post has been approved 0 times
|
|
Back to top |
|
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
MaFFej
Graficy
Joined: 08 Jul 2005
Posts: 136
Read: 0 topics
|
Posted: Sat 12:40, 09 Jul 2005 Post subject: |
|
|
Przerobione tło z Conflux'a...
---------
W praniu z budynkami Ziel'a....
---------
I małe porównanie
The post has been approved 0 times
|
|
Back to top |
|
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Varaus
Graficy
Joined: 08 Jul 2005
Posts: 102
Read: 0 topics
Location: Z Krainy Mroku
|
Posted: Sat 13:34, 09 Jul 2005 Post subject: |
|
|
Ładnie przerobione tło. Ale przecież już mamy (chyba) finalną wersje wygladu w śrofku miaasta the forge:
The post has been approved 0 times
|
|
Back to top |
|
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
MaFFej
Graficy
Joined: 08 Jul 2005
Posts: 136
Read: 0 topics
|
Posted: Sat 14:23, 09 Jul 2005 Post subject: |
|
|
No ale...
• po pierwsze - co z tym blacksmithem w środku?
• po drugie - jeśli walniemy na to te budynki to wyjdzie kicha - niektóre będą lewitować etc. chodzi o to żeby się ładnie zgrały z tłem, a że Forge ma docelowo być przerobionym Confluxem - tło musi być podobne do tego z Confluxa (muszę być np. góry w odpowiednim miejscu żeby budynki nie wisiały w powietrzu etc. etc....)
The post has been approved 0 times
|
|
Back to top |
|
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Hellburn
Efreeti
Joined: 08 Jul 2005
Posts: 189
Read: 0 topics
Location: from the desert region of Bracada
|
Posted: Mon 9:43, 11 Jul 2005 Post subject: |
|
|
ja powiem wprost. Nie podmieniałbym grafik w confluxie. Próbowałbym stworzyć Forge taki jakim zrboili go chłopcy z NWC. Troche by to czasu zajęło ale efekt byłby o niebo lepszy...
The post has been approved 0 times
|
|
Back to top |
|
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Zielevitz
Your god, Admin :D
Joined: 08 Jul 2005
Posts: 394
Read: 0 topics
Location: Wrocław
|
Posted: Mon 9:46, 11 Jul 2005 Post subject: |
|
|
ja powiem tak:
Grafiki są, środki są, czas jest ale za cholere sposobu jak zrealizoać twój pomysł hellburnie nie ma
The post has been approved 0 times
|
|
Back to top |
|
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Hellburn
Efreeti
Joined: 08 Jul 2005
Posts: 189
Read: 0 topics
Location: from the desert region of Bracada
|
Posted: Mon 9:53, 11 Jul 2005 Post subject: |
|
|
trudno, trzeba próbować. Ma wyjść Forge a nie jakiś dziwoląg co głupio wygląda.
Zresztą zostawmy to WoG Teamowi. Poprawmy tło (usuńmy tą kuźnię jakoś). MaFFeJ można na Ciebie liczyć ?
The post has been approved 0 times
|
|
Back to top |
|
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Trang Oul
Maniak :P
Joined: 10 Jul 2005
Posts: 83
Read: 0 topics
Location: Wrocław
|
Posted: Mon 9:54, 11 Jul 2005 Post subject: |
|
|
Ja bym wolał, żeby Forge było osobnym zamkiem i nie zastępowało Confluxu.
The post has been approved 0 times
|
|
Back to top |
|
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Hellburn
Efreeti
Joined: 08 Jul 2005
Posts: 189
Read: 0 topics
Location: from the desert region of Bracada
|
Posted: Mon 10:01, 11 Jul 2005 Post subject: |
|
|
Trang:
Ja też.
The post has been approved 0 times
|
|
Back to top |
|
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Trang Oul
Maniak :P
Joined: 10 Jul 2005
Posts: 83
Read: 0 topics
Location: Wrocław
|
Posted: Mon 10:21, 11 Jul 2005 Post subject: |
|
|
Udało mi się usunąć kuźnię.
Piszcie co o tym sądzicie.
The post has been approved 0 times
|
|
Back to top |
|
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Hellburn
Efreeti
Joined: 08 Jul 2005
Posts: 189
Read: 0 topics
Location: from the desert region of Bracada
|
Posted: Mon 11:50, 11 Jul 2005 Post subject: |
|
|
Ja myślę że to jest to.
The post has been approved 0 times
|
|
Back to top |
|
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
MaFFej
Graficy
Joined: 08 Jul 2005
Posts: 136
Read: 0 topics
|
Posted: Mon 18:45, 11 Jul 2005 Post subject: |
|
|
Trang Oul wrote: | Ja bym wolał, żeby Forge było osobnym zamkiem i nie zastępowało Confluxu. |
Kto by nie chciał....
Hellburn wrote: | MaFFeJ można na Ciebie liczyć ? |
za późno...
Trang Oul wrote: | Udało mi się usunąć kuźnię. |
No i ładnie. Superaśnie.
(no a dlaczego na tym sławetnym screenie wnętrza forge'a mamy jeszcze inne tło ??? które jest właściwe ???)
The post has been approved 0 times
|
|
Back to top |
|
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Zielevitz
Your god, Admin :D
Joined: 08 Jul 2005
Posts: 394
Read: 0 topics
Location: Wrocław
|
Posted: Mon 19:20, 11 Jul 2005 Post subject: |
|
|
bo te części tła są zapisane w plikach budynków i trzbea by popodmieniać budynki żeby coś z tym zroibć
The post has been approved 0 times
|
|
Back to top |
|
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Haregar
Maniak :P
Joined: 10 Jul 2005
Posts: 83
Read: 0 topics
Location: Świętochłowice
|
Posted: Tue 14:54, 12 Jul 2005 Post subject: |
|
|
Wiecie co? Nie podoba mi się to usunięcie kuźni. Znacznie lepszewygląda z kuźnią. Może zrobimy tak, że to będzie ta kuźnia, która sie pokazuje, jak niszczymy miasto?
The post has been approved 0 times
|
|
Back to top |
|
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Trang Oul
Maniak :P
Joined: 10 Jul 2005
Posts: 83
Read: 0 topics
Location: Wrocław
|
Posted: Sun 16:10, 17 Jul 2005 Post subject: |
|
|
Wątpię, czy możnaby zrobić coś takiego. Ta kuźnia to element tła, a nie budynek.
The post has been approved 0 times
|
|
Back to top |
|
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Zielevitz
Your god, Admin :D
Joined: 08 Jul 2005
Posts: 394
Read: 0 topics
Location: Wrocław
|
Posted: Sun 13:42, 24 Jul 2005 Post subject: |
|
|
Ten screen ot największy bullshit jaki zrobiłem
Przed przerpobieniem wyglądał tak:
to powinno wam uśiwadomić co zostało do zrobienia jeszcze
The post has been approved 0 times
|
|
Back to top |
|
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
MaFFej
Graficy
Joined: 08 Jul 2005
Posts: 136
Read: 0 topics
|
Posted: Sun 21:28, 24 Jul 2005 Post subject: |
|
|
No ale ta domalowana ziemia pod zamkiem to normalny LoL .
The post has been approved 0 times
|
|
Back to top |
|
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Zielevitz
Your god, Admin :D
Joined: 08 Jul 2005
Posts: 394
Read: 0 topics
Location: Wrocław
|
Posted: Sun 21:57, 24 Jul 2005 Post subject: |
|
|
MaFFej wrote: | No ale ta domalowana ziemia pod zamkiem to normalny LoL . |
chyba lepiej tak ni z zeby lewitował wiadomow wfinalnej wersjio trzeba bedzie cos wykombinowac ale póki ci niech takie cos bedzie
The post has been approved 0 times
|
|
Back to top |
|
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
MaFFej
Graficy
Joined: 08 Jul 2005
Posts: 136
Read: 0 topics
|
Posted: Sun 22:02, 24 Jul 2005 Post subject: |
|
|
A mówiłeś, że wiesz jak umieścić dowolny budynek w dowolnym miejscu w zamku..... no i co?
The post has been approved 0 times
|
|
Back to top |
|
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Zielevitz
Your god, Admin :D
Joined: 08 Jul 2005
Posts: 394
Read: 0 topics
Location: Wrocław
|
Posted: Mon 8:15, 25 Jul 2005 Post subject: |
|
|
MaFFej wrote: | A mówiłeś, że wiesz jak umieścić dowolny budynek w dowolnym miejscu w zamku..... no i co? |
tak ale to jest bawienei się w przesuwanie trzech rysunków o tyle samo pikseli w tym samym, kierunku żeby były idealnie tak samo
The post has been approved 0 times
|
|
Back to top |
|
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
cR@$h90
Gargamel
Joined: 16 Jul 2005
Posts: 18
Read: 0 topics
Location: Gdańsk
|
Posted: Mon 9:26, 25 Jul 2005 Post subject: |
|
|
No wkoncu taki podniesiony wcale nie jest zły, ale ciekawe jak bedzie wygladac z fosą, chyba bedzie sie wylewac
The post has been approved 0 times
|
|
Back to top |
|
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Trang Oul
Maniak :P
Joined: 10 Jul 2005
Posts: 83
Read: 0 topics
Location: Wrocław
|
Posted: Mon 22:41, 25 Jul 2005 Post subject: |
|
|
Oglądałem screeny z Forge. Dlaczego w Gildii magó są czary 4. poziomu (obok okna, po lewej)?
The post has been approved 0 times
|
|
Back to top |
|
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Zielevitz
Your god, Admin :D
Joined: 08 Jul 2005
Posts: 394
Read: 0 topics
Location: Wrocław
|
Posted: Tue 7:54, 26 Jul 2005 Post subject: |
|
|
nie rozumieć twoja
The post has been approved 0 times
|
|
Back to top |
|
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Trang Oul
Maniak :P
Joined: 10 Jul 2005
Posts: 83
Read: 0 topics
Location: Wrocław
|
Posted: Tue 9:40, 26 Jul 2005 Post subject: |
|
|
W Forge miały być 3 poziomy Gildii, a na screenie są 4 poziomy.
The post has been approved 0 times
|
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|