|
Forum pracy nad projektem wskrzeszenia The Forge
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
MaFFej
Graficy
Joined: 08 Jul 2005
Posts: 136
Read: 0 topics
|
Posted: Sun 19:19, 10 Jul 2005 Post subject: Forge na mapie przygody... |
|
|
A oto co kiedyś z nudów naskrobałem... macie poniżej kilka grafik przdstawiających Forge na mapie przygody...
TOWN HALL
FORT/CITADEL/CASTLE
CAPITOL
The post has been approved 0 times
|
|
Back to top |
|
|
|
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Zielevitz
Your god, Admin :D
Joined: 08 Jul 2005
Posts: 394
Read: 0 topics
Location: Wrocław
|
Posted: Sun 19:22, 10 Jul 2005 Post subject: |
|
|
Sprytnie wycięte z artworków
The post has been approved 0 times
|
|
Back to top |
|
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Hellburn
Efreeti
Joined: 08 Jul 2005
Posts: 189
Read: 0 topics
Location: from the desert region of Bracada
|
Posted: Sun 20:03, 10 Jul 2005 Post subject: |
|
|
Bardzo dobrze
The post has been approved 0 times
|
|
Back to top |
|
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Varaus
Graficy
Joined: 08 Jul 2005
Posts: 102
Read: 0 topics
Location: Z Krainy Mroku
|
Posted: Sun 21:07, 10 Jul 2005 Post subject: |
|
|
MI też się podoba!
The post has been approved 0 times
|
|
Back to top |
|
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Haregar
Maniak :P
Joined: 10 Jul 2005
Posts: 83
Read: 0 topics
Location: Świętochłowice
|
Posted: Mon 13:09, 11 Jul 2005 Post subject: |
|
|
A wiecie, tak se kiedyś pomyślałem o tym wyglądzie na mapie i miałem myśli, ale troche trudne do zrobienia. Maffej, twój projekt jest doskonały! Czyli innymi śłowy chyba już mamy forge na mapie
The post has been approved 0 times
|
|
Back to top |
|
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
MaFFej
Graficy
Joined: 08 Jul 2005
Posts: 136
Read: 0 topics
|
Posted: Mon 18:46, 11 Jul 2005 Post subject: |
|
|
Mówicie, że mi wyszło? Dzięki .
The post has been approved 0 times
|
|
Back to top |
|
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Varaus
Graficy
Joined: 08 Jul 2005
Posts: 102
Read: 0 topics
Location: Z Krainy Mroku
|
Posted: Mon 21:36, 11 Jul 2005 Post subject: |
|
|
No pewnie! Naprawde super.
The post has been approved 0 times
|
|
Back to top |
|
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Trang Oul
Maniak :P
Joined: 10 Jul 2005
Posts: 83
Read: 0 topics
Location: Wrocław
|
Posted: Mon 22:03, 11 Jul 2005 Post subject: |
|
|
Budynki wyszły super, ale powinieneś zrobić czarną ziemię (taką jak na tle z wnętrza Forge).
The post has been approved 0 times
|
|
Back to top |
|
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Haregar
Maniak :P
Joined: 10 Jul 2005
Posts: 83
Read: 0 topics
Location: Świętochłowice
|
Posted: Mon 23:15, 11 Jul 2005 Post subject: |
|
|
Trang Oul wrote: | Budynki wyszły super, ale powinieneś zrobić czarną ziemię (taką jak na tle z wnętrza Forge). |
Hmm. zgadzam się. Mógłby jeszcze zrobić np. tę zieloną fosę w 2 ostatnich obrazkach :] .
The post has been approved 0 times
|
|
Back to top |
|
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
MaFFej
Graficy
Joined: 08 Jul 2005
Posts: 136
Read: 0 topics
|
Posted: Mon 23:20, 11 Jul 2005 Post subject: |
|
|
Tia, i może jeszcze balonik z wiatraczkiem ???
Tak serio to nie ma co przesadzać z "bajerami" bo wyjdzie zamek z klocków a nie Forge. Fosa odpada bo jedna grafika jest dla fortu/cytadeli/zamku a jak każdy wie fort nie ma fosy ... ziemię też bym pozostawił (no ew. można ją nieco pociemnić), a czarna odpada bo tło na pewno nie będzie takie jak na screenie .
The post has been approved 0 times
|
|
Back to top |
|
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Haregar
Maniak :P
Joined: 10 Jul 2005
Posts: 83
Read: 0 topics
Location: Świętochłowice
|
Posted: Mon 23:33, 11 Jul 2005 Post subject: |
|
|
MaFFej wrote: | Tia, i może jeszcze balonik z wiatraczkiem ???
Tak serio to nie ma co przesadzać z "bajerami" bo wyjdzie zamek z klocków a nie Forge. Fosa odpada bo jedna grafika jest dla fortu/cytadeli/zamku a jak każdy wie fort nie ma fosy ... ziemię też bym pozostawił (no ew. można ją nieco pociemnić), a czarna odpada bo tło na pewno nie będzie takie jak na screenie . |
Zapomniałeś o bokserskim ringu :p A tak na serio, chodziło mi, że może zostać i ta ziemia, i ta. Ale ta, która jest obecnie najbardziej pasuje do forge. Wkońcu, to nasz projekt :p
The post has been approved 0 times
|
|
Back to top |
|
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Varaus
Graficy
Joined: 08 Jul 2005
Posts: 102
Read: 0 topics
Location: Z Krainy Mroku
|
Posted: Tue 7:40, 12 Jul 2005 Post subject: |
|
|
Według mnie Maffej także mógłby troche podćiemnić ziemie (ale troszeczke!)
The post has been approved 0 times
|
|
Back to top |
|
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Hellburn
Efreeti
Joined: 08 Jul 2005
Posts: 189
Read: 0 topics
Location: from the desert region of Bracada
|
Posted: Tue 8:49, 12 Jul 2005 Post subject: |
|
|
Czepiacie się. Ziemię można TROCHĘ TROSZECZKĘ przyciemnić ale nic poza tym.
Tak BTW to ten temat do zamknięcia już jest.
The post has been approved 0 times
|
|
Back to top |
|
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Zielevitz
Your god, Admin :D
Joined: 08 Jul 2005
Posts: 394
Read: 0 topics
Location: Wrocław
|
Posted: Tue 8:57, 12 Jul 2005 Post subject: |
|
|
mówisz i masz
The post has been approved 0 times
|
|
Back to top |
|
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Zielevitz
Your god, Admin :D
Joined: 08 Jul 2005
Posts: 394
Read: 0 topics
Location: Wrocław
|
Posted: Wed 8:39, 13 Jul 2005 Post subject: |
|
|
nie chce was martwić ale wszelkie próby wstawienia forge na mape kończą się tak:
i to przy dobrej palecei kolorów i rozmiarach rysunku
The post has been approved 0 times
|
|
Back to top |
|
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Varaus
Graficy
Joined: 08 Jul 2005
Posts: 102
Read: 0 topics
Location: Z Krainy Mroku
|
Posted: Wed 8:43, 13 Jul 2005 Post subject: |
|
|
ech...coś wymyślimy...
The post has been approved 0 times
|
|
Back to top |
|
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Trang Oul
Maniak :P
Joined: 10 Jul 2005
Posts: 83
Read: 0 topics
Location: Wrocław
|
Posted: Wed 8:47, 13 Jul 2005 Post subject: |
|
|
Wiem dlaczego tak jest. Sam chciałem podmienić jedno z siedlisk i miałem tak samo. Acid mi mówił, że trzeba określić typ tego obiektu, cokolwiek to znaczy.
The post has been approved 0 times
|
|
Back to top |
|
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Zielevitz
Your god, Admin :D
Joined: 08 Jul 2005
Posts: 394
Read: 0 topics
Location: Wrocław
|
Posted: Wed 8:55, 13 Jul 2005 Post subject: |
|
|
Trang Oul wrote: | Wiem dlaczego tak jest. Sam chciałem podmienić jedno z siedlisk i miałem tak samo. Acid mi mówił, że trzeba określić typ tego obiektu, cokolwiek to znaczy. |
hmm chyba wiem o co chodzi, zaraz zobacze czy masz racje
The post has been approved 0 times
|
|
Back to top |
|
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Zielevitz
Your god, Admin :D
Joined: 08 Jul 2005
Posts: 394
Read: 0 topics
Location: Wrocław
|
Posted: Wed 8:59, 13 Jul 2005 Post subject: |
|
|
Zielevitz wrote: | Trang Oul wrote: | Wiem dlaczego tak jest. Sam chciałem podmienić jedno z siedlisk i miałem tak samo. Acid mi mówił, że trzeba określić typ tego obiektu, cokolwiek to znaczy. |
hmm chyba wiem o co chodzi, zaraz zobacze czy masz racje |
Też nie da rady
The post has been approved 0 times
|
|
Back to top |
|
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Varaus
Graficy
Joined: 08 Jul 2005
Posts: 102
Read: 0 topics
Location: Z Krainy Mroku
|
Posted: Wed 9:04, 13 Jul 2005 Post subject: |
|
|
Z tym typem obiektu na 100% chodziło także o odpowiedni skrypt....
The post has been approved 0 times
|
|
Back to top |
|
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Zielevitz
Your god, Admin :D
Joined: 08 Jul 2005
Posts: 394
Read: 0 topics
Location: Wrocław
|
Posted: Wed 9:09, 13 Jul 2005 Post subject: |
|
|
Varaus wrote: | Z tym typem obiektu na 100% chodziło także o odpowiedni skrypt.... |
niet.... to jest opcja w defmakerze
The post has been approved 0 times
|
|
Back to top |
|
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Haregar
Maniak :P
Joined: 10 Jul 2005
Posts: 83
Read: 0 topics
Location: Świętochłowice
|
Posted: Wed 14:47, 13 Jul 2005 Post subject: |
|
|
Też troche było mi to za duże. Ale cóż, mamy już projekt. Wsytarczy StArAnNiE pomniejszyc .
The post has been approved 0 times
|
|
Back to top |
|
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Zielevitz
Your god, Admin :D
Joined: 08 Jul 2005
Posts: 394
Read: 0 topics
Location: Wrocław
|
Posted: Wed 14:48, 13 Jul 2005 Post subject: |
|
|
Haregar wrote: | Też troche było mi to za duże. Ale cóż, mamy już projekt. Wsytarczy StArAnNiE pomniejszyc . |
tk sie dzieje na mapie już z P-O-M-N-I-E-J-S-Z-O-N-Y-m
The post has been approved 0 times
|
|
Back to top |
|
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Hellburn
Efreeti
Joined: 08 Jul 2005
Posts: 189
Read: 0 topics
Location: from the desert region of Bracada
|
Posted: Tue 20:32, 02 Aug 2005 Post subject: |
|
|
Haregar wrote: | Zapomniałeś o bokserskim ringu :p A tak na serio, chodziło mi, że może zostać i ta ziemia, i ta. Ale ta, która jest obecnie najbardziej pasuje do forge. Wkońcu, to nasz projekt :p |
Wytłumacz mi to ostatnie zdanie bo go nie rozumiem. Grrrrrr...
@Ziel:
Kombinuj kombinuj.
The post has been approved 0 times
|
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|